Ginekologia

lekarz ginekolog
LICZBA ZABIEGÓW:
1-3 co miesiąc

Leczenie atrofii – na czym polega zabieg?

Atrofia pochwy to nieprzyjemna dolegliwość związana ze zmianami zanikowymi w obrębie błony śluzowej pochwy, która często objawia się bólem, dyskomfortem, podrażnieniami i uczuciem suchości pochwy.

Leczenie atrofii pochwy Kraków w Alfa Dental & Beauty przeprowadzane jest przy użyciu kwasu hialuronowego lub lasera Er:YAG 2940 nm.

Leczenie atrofii pochwy kwasem hialuronowym polega na wstrzyknięciu, preparatu metodą iniekcji za pomocą kaniuli w wargi sromowe. Kwas hialuronowy nawilża okolicę zabiegową, poprawia jej elastyczność i zmniejsza uczucie dyskomfortu. Efekty zabiegu są długotrwałe i utrzymują się przez około 1-2 lat.

Laserowe leczenie atrofii pochwy to bezbolesna procedura, która polega na precyzyjnym naświetleniu ścian pochwy wiązką lasera. Wytwarzana w ten sposób energia stymuluje produkcję włókien kolagenowych oraz regeneruje błonę śluzową. W efekcie okolica objęta zabiegiem staje się bardziej jędrna i nawilżona, a co za tym idzie, dolegliwości związane z atrofią znikają. Dla uzyskania maksymalnych rezultatów terapii zaleca się wykonanie 3 zbiegów w odstępach co 4 tygodnie.

Po wykonaniu zabiegu należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń przekazanych przez specjalistę.

Leczenie atrofii pochwy – dla kogo?

Leczenie atrofii pochwy to zabieg, który najczęściej polecany jest kobietom borykającym się problemem suchości pochwy, częstych podrażnień, świądu, pieczenia i bólu podczas stosunku. Zabieg doskonale sprawdzi się również w przypadku częstych i nawracających infekcji intymnych, które obniżają komfort życia Pacjentki.

• Wskazania
  • Efekty