Bruksizm botoks Kraków

lekarz
LICZBA ZABIEGÓW:

Na czym polega zabieg

Bruksizm jest jedną z coraz częściej diagnozowanych jednostek chorobowych. Jest to mimowolna zaciskanie i zgrzytanie zębami, spowodowane nadmierną pracą mięśni żwaczy. Przyczyn powstania bruksizmu jest wiele, ale do najczęstszych czynników zaliczyć możemy stres.

Nieleczony bruksizm prowadzi do starcia zębów, uporczywych bólów głowy i gałek ocznych (przypominających ataki migreny), ograniczonej ruchomości stawu skroniowo-żuchwowego, bólu karku, pleców, barków. Jednym z objawów są również bóle ucha, nawracające stany zapalne ucha oraz odczuwane szumy uszne.

Zastosowanie toksyny botulinowej powoduje relaksację mięśni. Może być stosowane jako samodzielna metoda, ale często wymaga połączenia z terapią szyną relaksacyjną i współpracą z fizjoterapeutą.

Bruksizm botoks Kraków jest bezpieczną metodą, a leczenie bruksizmu botoksem nie wymaga specjalnych przygotowań.

Podanie preparatu nie jest bolesne, jednak ze względu na indywidualne odczucia pacjenta, czasami stosuje się znieczulenie miejscowe w postaci kremu.

Na podstawie przeprowadzonego wywiadu i analizy dolegliwości pacjenta, lekarz dobiera odpowiednią dawkę preparatu, indywidualnie dla każdego pacjenta i ustala miejsca podania, uzależnione od wcześniej przeprowadzonego badania.

Toksyna botulinowa jest jedną z najlepiej przebadanych substancji medycznych i wyróżnia się wysokim profilem bezpieczeństwa. Ważną informacją jest fakt, że toksyna botulinowa jest lekiem i może ją podawać wyłącznie lekarz!

Po zakończeniu zabiegu Pacjent otrzymuje zalecenia dotyczące postępowania pozabiegowego.

Dla kogo?

Bruksizm botoks Kraków przeznaczony dla osób, które cierpią na bruksizm, który objawia się nadmiernym zaciskaniem i mimowolnym zgrzytaniem zębami.

• Wskazania
  • Efekty