Stomatologia

Leczenie periodontologiczne Kraków

Jeżeli odczuwamy nieprzyjemny zapach z ust, obserwujemy krwawienie, obrzęk i zaczerwienienie dziąseł, są to objawy, które mogą świadczyć o paradontozie.

Periodontologia

• profilaktyka i leczenie stanów zapalnych przyzębia oraz jamy ustnej
  • profesjonalne oczyszczanie zębów
  • sterowana regeneracja kości
  • szynowanie rozchwianych zębów

Nieleczone choroby przyzębia niestety doprowadzają z biegiem czasu do powstawania szpar między zębami, przemieszczania się zębów, ich rozchwiania czy nawet utraty zębów.

Dziedziną stomatologii, która zajmuje się rozwiązywaniem powyższych problemów jest periodontologia. Współczesna periodontologia dysponuje szerokim wachlarzem nowoczesnych metod leczniczych, jednak niezależnie od postaci choroby i jej zaawansowania, kluczową rolę w procesie leczniczym zawsze odgrywa odpowiednia higiena jamy ustnej o czym warto pamiętać.

Zastosowanie laserów w periodontologii pozwala na skutecznie usunięcie bakterii z kieszonek dziąsłowych i powierzchni korzeni zębów. Przy pomocy lasera można zupełnie bezboleśnie usunąć zapalną ziarninę, a dzięki precyzji lasera osiągnąć doskonały efekt estetyczny w czasie wykonywania zabiegu korekty dziąseł.

Leczenie periodontologiczne laserami jest minimalnie inwazyjną metodą leczenia chorób przyzębia, która wykorzystuje dwie najlepsze długości fali laserowej stosowane w stomatologii. Zastosowanie technologii laserowych umożliwia zoptymalizowane leczenie chorób przyzębia. Procedura zabiegowa stwarza najkorzystniejsze warunki dla gojenia się zmian przyzębia poprzez usuwanie zmienionego chorobowo nabłonka wyściełającego kieszonkę przyzębną, usuwanie kamienia z powierzchni korzeni oraz zamknięcie kieszonki stabilnym skrzepem włóknikowym.

Leczenie zmian laserem Er:YAG iNd:YAG oraz laserów diodowych, pozwala dentystom na skuteczne leczenie zarówno umiarkowanych, jak i ciężkich chorób przyzębia, bez konieczności stosowania skalpela i szwów.

Zobacz, jak w trzech krokach możesz efektywnie leczyć choroby przyzębia w naszym gabinecie.

Krok 1. Laser Nd:YAG usuwa warstwę chorobowo zmienionego nabłonka i poprawia dostęp do powierzchni korzenia.
Krok 2. Laser Er:YAG jest stosowany do całkowitego usunięcia kamienia z powierzchni korzenia.
Krok 3. Energia lasera Nd:YAG jest wykorzystywana do koagulacji i pozostawienia stabilnego skrzepu włóknikowego.

Każdy pacjent zgłaszający się do Alfa Dental&Beauty  jest badany periodontologicznie, co umożliwia wykrycie choroby nawet w bardzo wczesnym stadium. Rzetelna wiedza naszych specjalistów oraz stosowanie nowoczesnych metod terapeutycznych pozwala na zapewnienie kompleksowej opieki periodontologicznej.