Laserowe

Leczenie nadwrażliwości zębów

Jakie są kluczowe zalety w leczeniu nadwrażliwości zębów?, bezpieczna i skuteczna metoda, długotrwały efekt już po jednym zabiegu, minimalnie inwazyjny zabieg.

Laser Er:YAG 2940 nm
Laser diodowy

Natychmiastowa ulga w bólu

Ostry oraz przenikliwy ból przy jedzeniu lodów lub podczas piciu gorącej herbaty kawy? Znasz ten ból?  To objawy nadwrażliwości zębów, które spowodowane są aktywacją włókien nerwowych pod wpływem czynników chemicznych, temperatury, a także dotyku. Odsłonięte kanaliki zębinowe są przyczyną powstawania bólu.

Nadwrażliwość zębów może również pojawić się się̨ na skutek erozji szkliwa, recesji dziąseł czy nieprawidłowej techniki szczotkowania lub doboru zbyt twardej szczoteczki do mycia zębów. Może być również następstwem wybielania zębów. Często nadwrażliwość pojawia się u pacjentów cierpiących na choroby przyzębia.

Jak leczyć nadwrażliwość zębów?

Dostępne na rynku preparaty do znoszenia nadwrażliwości zębów zwykle dają krótkotrwały i niezadowalający efekt. Laserowe leczenie nadwrażliwości to jedyna skuteczna trwała i przewidywalna metoda. Polega na zamknięciu otwartych kanalików zębinowych za pomocą wiązki lasera Er:YAG. Laserowe leczenie nadwrażliwości daje natychmiastową i długotrwałą ulgę.

Jak uniknąć nadwrażliwości zębów?

• Nie używaj nadmiernej siły podczas szczotkowania zębów. Wybierz szczoteczki elektryczne, które ułatwiają właściwą kontrolę szczotkowania.
  • Pamiętaj o regularnej higienie jamy ustnej. Zęby należy szczotkować przynajmniej dwa razy dziennie przez dwie minuty. Nie wykonuj ruchów poziomych.
  • Do mycia zębów używaj pasty z fluorem lub specjalnej pasty do nadwrażliwych zębów.
  • Nie zapominaj również o płukaniu dwa razy dziennie, jamy ustną płynem, który zawiera fluor, a dzięki temu zmniejsza nadwrażliwość.
  • Czyszczenie przestrzeni między zębami nicią dentystyczną jest również bardzo ważne.
  • Zalecana jest również kontrolna wizyta u stomatologa dwa razy w roku.

Jakie są kluczowe zalety?

• bezpieczna i skuteczna metoda
  • długotrwały efekt już po jednym zabiegu
  • minimalnie inwazyjny zabieg.

W procesie leczenia nadwrażliwości zębów w klinice Alfa Dental & Beauty w Krakowie, stosujemy laserowe leczenie na nadwrażliwość szyjek zębowych.

​Terapia laserowa (świetlna) - lasery wytwarzają wąską i skupioną wiązkę światła, którą należy zaaplikować na bolesny ząb w celu jego wyleczenia. Zabieg laserowy ma na celu zamknięcie bolesnego obszaru bądź jego znieczulenie. Leczenie stomatologiczne laserem to komfortowa i bezpeczna metoda.